Nu är fan lös

2007-01-17 @ 20:31:18

Låg och sov imorse i godan ro då telefonen ringde . Klockan visade 05:01 och det är min lediga dag.
Min kollegas barn hade hög feber och jag for upp ur sängen med grusiga ögon för att ta en bra promenad med hundarna då dom nu skulle få vara hemma själva . Och eftersom jag börjar sex så var tiden knapp.
Väl på jobbet så slängde jag in en gudomlig snus och öste i mig en balja kaffe för att ögonen skulle inse att det var hög tid att vakna. Hur jag tog mig till jobbet vet jag knappt.
Jag stökade undan de sedvanliga rutinerna och plockade fram dagens tidning för att läsa om vad som hänt  i världen.
Och när jag kom till sidan fyra så blev jag arg......RIKTIGT ARG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vi har två hundar hemma som vi behandlar med respekt. De är levande varelser och har inte bett om att få komma till världen. Att sedan sitta och överlämna ett sånt här ärende tilll några som skall ta ett beslut om huruvida ägaren skall få behålla hundarna eller ej är vansinne.
Att behandla djur på det här sättet är en sjuk handling. Och slår man en annan människa på käften så åker man dit för misshandel medan djurägare slår och låter hundarna leva i misär för ett ynka föreläggande om bot och bättring eller ett litet bötesstraff medan hundarna körs hem till idioten igen..

Fy fan för alla som har djur som lever på detta sätt. Inser dom inte själva vad dom utsätter djuren för?
Botemedlet är nog att tvångsomhänderta hundarna och placera ut dom om det går till folk som vet vad ett liv innebär. Hundägaren skullle aldrig mer få ha ett djur och han skulle få ett straff som är kännbart...

Idiot!!!!!!!

Kommentarer
    Postat av: Fuaki

    naaw x'3 du är agressiv! visste jag inte ._.
    och YO...men jag vill ha piercings!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: