Fredag igen

2007-01-12 @ 16:29:15

Nu är det helg. Det är jag värd. Denna veckan har varit händelserik på jobbfronten. Med mobilen klistrad runt huvudet "om uti fall" dom ringer från jobbet sitter jag nu och avnjuter en kall öl.
Ölen ingår visserligen inte i min träning men ikväll är den min. Vilar ju kroppen idag.
Imorgon bitti skall det rastas jyckar och sedan bär det iväg med honan till gymmet. Hon jobbar ikväll oxå!
Känns tomt när hon inte är hemma.

Andräjs kommer senare för att slå ihäl ett par timmar med någon film. Hundarna sover som grisar i varsin ände av huset och bara väntar på att klockan skall bli sju så dom får mat..
Man skulle varit hund. Tänk att få sova,skita och äta hela dagarna... Nej förresten. Då hade jag varit tvingad att bli luktad i häcken varje gång min husse eller matte möter en annan hund.

Till alla er där ute i vimlet önskar jag nu en trevlig helg....

Och till svärmor skickar jag såklart em bamse kram *ler*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: