Mitt 2007 fast bara lite

2007-12-31 @ 15:53:34

Det har hänt så otroligt mycket under mitt levnadsår 2007

Satt i mars på Tv4 och srapade en triss i tv. Skitkul faktiskt. Kom dit och fick uppleva det som många drömmer om. Att just få sitta där med chans att förändra hela mitt liv.
Jag skrapade fram den lägsta summan men kände mig lycklig. De flesta runt mig säger att dom vet att jag var knäckt över att bara få det lägsta, dvs 50 000:-
Men känslan i mig var en helt annan, lycklig över äventyret och att få uppleva denna dag med kvinnan i mitt liv i vårt Stockholm. Visst har jag lekt med tanken över det här att jag hade chansen på 5 mille. Men det var inte tänkt att jag skulle ha det just då. TRor att dom som ojjat sig mest över min lilla vinst är mest giriga själva faktiskt.
Jag köpte en dyr kamera för hälften och kastade in den andra halvan i husets badrumsprojekt.

En annan sak var då jag gick till rådhuset med mössan i hand och kom ut därifrån med världens vackraste fru. Hon och jag har tog det stora klivet.
Var ett stort kliv för mig den där dagen.Har inte fattat det riktigt ännu :)

Gräsklipparen dog och jag hade vaka för den en kväll med tårar i mina ögon.
Bilen började att dricka enorma mängder bensin då den stod stilla:), tanken gick sönder. Dyra droppar det där.

Jag fick en ny granne oxå. En god vän till mig köpte grannhuset. Kul värre.

En annan sak som är stort i mitt liv är att min lilla dotter har blivit stor. Har väntat på denna dagen då hon skulle börja ta för sig mer i livet. Visst är hon bara tonåring ännu men det är ju nu som det händer i henne.
Hon ville inte vara här över jul och nyår i år. Jag har full förståelse över detta och inser nu att hon inte är den där lilla tjejen längre som hade lilla sjöjungfrun frissa och guldlockar. Vart tog åren vägen.
Älskar henne enormt och hoppas att hon får ett underbart liv.

Sist men INTE minst måste jag bara skriva om händelsernas händelse 2007.
Frugan växer som f-n här i huset. Och det är inte på längden:)


Gott nytt år

// D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: