Gubben är borta

2007-12-08 @ 21:28:11

NU åker jag till Örebro igen. På kurs. Sist var för en månad sedan.
Så nu lämnar jag det lilla huset och rattar min lånade racervolvo för att åka norrut.
Honan och hundarna får vara ensamma ett litet tag nu, men det blir nog bra.
Resan dit är några timmar lång men känns som en evighet.
Vägarna är krokiga och lastbilarna är många. Min ena reskompis blir en termos kaffe.

Så nu min hona så skall du vara rädd om dig och de små.
Och jag kommer snart hem igen.

Älskar dig
image255

// D

Kommentarer
    Postat av: Maria Vuitton

    Om du använder Tradera, kika in på mina auktioner där ALLA kläder/skor startar på 1 krona!!! Finns massor med nyårsfint till superbilligt pris!

    http://www.tradera.com/category/auctionlist.aspx?ftgnr=681777&listtype=0

    Postat av: Daniel

    Åh tradera.Åh skor för en krona. Åh superbilligt.
    Vad du är go som kommer in här och ger lilla mig ett sånt fint erbjudande. Ängel där. Skall genast RUSA till din sida på tradera och köpa mig ett par grovarbetarkängor strl 48.För det har du väl eller? Säg inte att det är skor som DU haft.Eller du har stora fossingar du med?
    // D

    Postat av: Sandra

    *snyft*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: