Vad vore en kinarestaurang utan denna??

2007-08-26 @ 21:58:38



// D

Kommentarer
    Postat av: Sandra

    Vad vore vi utan den eller den utan oss..?

    Postat av: Jacoba

    Lillebror..... kom inte och säg att DU gillar denna låt så som du och Kent
    j....vlades med mig för att JAG älskade denna låt och gick och sjöng den jämt. Om det var du eller Kent som drämde till mig och slet ut bandet ur min bandspelare ... ja minnet sviker så här på ålderns höst.Jag tycker att detta är en av de bästa låtar fortfarande och jag blir alldeles salig. Nej nu ska jag dra iväg.Ska inte tjäna ihop till en brödlimpa idag idag ska jag använda brödpengarna till annat hihihi Ha det gott Jag längtar att få träffa dig och din blivande snart Bamsekram från systern i skaune


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: