Svettpärla?

2007-08-11 @ 19:58:10

Råkade hamna bakom en dam på Lidl igår. Hon och hennes gubbe hade handlat inför helgens mångfald och var liksom de flesta andra stressade såhär lagom innan helgen.
Och jag som inte lider av stress sket väl i vilket där jag stod med min nyinförskaffande morotslimpa.
Kärringen stank av svett och jag visste inte om eller när eller vart jag skulle kräkas då jag nu fått en överdos av svett. Backade ett par steg och råkade då gå in i en annan dam som stod där med en sprängfylld vagn mad varor. Det var då som det hände, tog ett djupt andetag för att slippa svettlukten och drog in ett moln av parfym istället.
NU DÖR JAG TÄNKTE JAG DÄR JAG STOD. 

Jag vet att det finns folk som hat sjukdomar som gör att dom svettas ihärdigt, vet också att det finns folk som inte har något luktsinne.
Men nu kände jag för att skrika ut mitt budskap att det finns tvål som fungerar och att man inte behöver bada i billig sliskparfym. Puffa lite lätt och alla är nöjda.....NOT. 
Nu menar jag inte att alla damer stinker men jag har ett budskap till alla er som drabbats av samma sak som jag. Och det är att stå för er åsikt och skrika ut ert budskap om ,och till alla dom som stinker av parfym.....

 Höll fan på och dö inne på affären....

// D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: