Påkörd

2007-08-22 @ 15:28:25

Tror jag har blivit påkörd av en osynlig lastbil med släp, fullastad med betong. Känner mig tung i kroppen och gnistan har slocknat. Hann inte se om det var en lastbil eller om det är så att jag drömt alltihop!?
Herr Oskar hälsade på oss inatt. Hundarna blev oroliga eftersom dom inte lärt känna honom ännu. Jag vakade över dom till halv fyra i morse och rasade sedan ihop i sängen och vaknade upp,,påkörd!

Är ledig idag men saknar orken totalt. Åkte och handlade hundmat så de små liven slipper svälta. Sedan har jag ringt ett par synnerligen viktiga samtal ,fast det gick inget vidare... Trycker på repeteringsknappen i morgon förmiddag istället.
I morgon kväll är det föräldramöte i tösens nya skola, skall dit ensam och se var det är som händer på skolan.

Längtar tills snön lägger ett vackert täcke i trädgården så jag slipper se det höga gräset. Men klipp då!!
Nej inte nu,,,tar det sen...

// D

Kommentarer
    Postat av: Fuaki

    ....vojne
    inte bra ju ;_; hoppas du mår bra snart

    Postat av: Svärmor

    Hur var det med gräsklippare.....? Om det inte regnar är jag öppen för alternativa träningsformer..Kommer nästa vecka, så om du fixar klippare, så kan jag rasta den lite...
    Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: