Näramusenupplevelse

2007-08-04 @ 23:20:38

Satte mig på stenen likt alla andra kvällar då killarna skall kissa sista skvätten innan John Blund kommer och vaggar dem till ro. Såg henne svepa förbi mig där jag satt. Tystnaden la sig över mig och skuggorna lekte över mitt huvud. Månen lyste stark och nästan bedövade mina ögon. Kände vind-draget på min kind och såg skuggan försvinna över gräset.
Jag ryggade tillbaka av vindpusten som svepte öven min kind. Vem eller rättare sagt, vad var det ,tänkte jag där jag satt? Skuggorna som cirklade runt i månljuset över  mitt huvud kändes läskiga. Dom flög så obehindrat och enkelt såg det ut som. Då hände det igen, Hörde vingar som slog och vind som lättsamt strök över mitt ansikte.

Fladdermössen är på jakt ikväll. Insekterna har inte en chans över dessa överljudskreatur som svävar runt mig.

image241

// D

Kommentarer
    Postat av: Ludde

    Du kan skriva du!! Du får allt till det så bra, man vill bara läsa mer. Kanske skulle börja på någon roman eller så?

    Postat av: Anah

    vojne...den titlen kan misstolkas.
    har lagt upp en sak till dej i min blogg.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: