Idiot

2007-08-02 @ 18:40:06

Var inne på en av TELENORS butiker idag. Där står en stackars tjej som har köpt en telefon nyligen för 6000:- kontant och den fungerade inte. Hon har skickat iväg den tre gånger och fick till slut en helt ny som inte heller fungerade.. Och då hade personalen i butiken skickat ett sms till henne och sagt att hon skulle få pengarna tillbaka. Men nu sa killen att han inte hade skickat ett sådant sms till henne.
Cool som hon var så tog hon upp en telefon och läste högt för allt och alla:) Visst stod där så......
Men då blev killen förbannad och sa att hon kunde få tolka det hur hon ville för det var inte så han menade???

Fan vad trött man blir va?

Har nu äntligen lärt mig att bilhandlarna ligger numera på en andraplats på lurendrejerilistan
Mobiltelefonsäljarna ligger på topp....

Under tiden så gav han sin polare långt under halva priset för en ny telefon med tillbehör samt att polarens tjej fick handla till snuskigt låga priser... Och detta hördes tydligt... Men jag då?? Och alla andra i butiken då?
Varför skall vi betala fullpris för.. Jag tackade för mig och lämnade skithålet.......

// D

Kommentarer
    Postat av: Honan

    Men för h*****e! Anmälan!?! Vilken idiot. Åh! Vad jag blir arg på såna töntar! Samtal till någon chef på telenor kanske..?

    Postat av: Daniel

    Ja han skulle fan få den tönten
    // D

    Postat av: Jacoba

    Skulle inte tro att cheferna på Telenor skulle ta tag i något.Benji fick en ny telefon med en tjänst där det ska skickas ett sms när du uppnått 200kr. Fick upprepade löften i butiken att jodå var inte orolig det skickas(sms)strax efter att han passerat 200kr nja det kan kanske bli ca 250kr innan sms kommer. Jag frågade om jag verkligen kan lita på det så att jag inte fick en räkning på flera hundra eller värre. Svaret var: Det kan du lita på!!!
    Vad tror ni? Kunde man lita på det.....NEJ!!!!!
    Grabben var in och kollade på tv genom mobilen via internet en fredag....Sms kom på måndag morgon och då visade det sig att han använd upp ca 800kr. F.... vad arg jag blev.Otrevliga telefonister
    finns det gott om på telenor. Men det finns en och annan bra också.Detta hände i början på maj först nu har jag fått lite rabatt på räkningen.Men inte tillräckligt enligt min mening.Det var en telefonist Hans hette han som sa att de inte ens hade den tjänste så jag skulle inte ringa och gnälla bara för att jag ville slippa betala. Ja det var mycket dumt som han slängde ur sig.JA man ska inte lita på en J......EL!!Ha det gott min lillebroder Bamsekram Din syster. PS hälsa de dina så hjärtligt

    Postat av: Sannasmamma

    Bra gjort av dig!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: