En ljusglimt i regnet

2007-08-13 @ 22:09:04

Nu har jag hittat en ljusglimt i allt regnande. Ett bländande sken med en känsla av kärlek och trygghet. Teamet i det lilla rosa huset skall förenas enligt följande:

Tack för du finns där , tack för din famn
jag rodde och fann den, jag hitta din hamn

Fingret var slitet men bländade snart
mitt liv här med dig, är helt underbart

Åren har gått ,och kärleken stor
vi väver och bygger, och teamet det gror

Lycka och motgång, fattig och rik
jag sitter här nu, och du är dig lik

Men nu är det dags, och nu ska det ske
mitt finger blir vackert, det skall du få se

Vi trär våra ringar , vi kysser varann
och inser att sagan, ja sagan blev sann

// D

Kommentarer
    Postat av: svärmor

    Får tårar i ögonen av att läsa hur det kan vara...Orden kan ge hopp och tro till andra, så jag tycker jag att du ska skriva mer och dela med dig i en bok.
    Kram

    Postat av: Daniel

    Åh tack..
    :)
    // D

    Postat av: Mocca

    Otroligt vackert skrivet.
    Och stort grattis till kärleken, och det stundande bröllopet!
    *kram*

    Postat av: Ludde

    *snyfft*
    Du är helt underbar! (Ta inte det på fel sätt =) )
    Du kan skriva du!
    Kul att ni tänker ta steget, känns kanon! Kan bara gratulera, och lyckoönska er på resan, det är ju inte utan en tår man skriver detta, blir så glad för eran skull! Grattis ännu en gång!!

    Postat av: Malin (Sec)

    Säger samma sak till dig, stort GRATTIS! Bröllop är så fint... Vacker text!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: