Bajs

2007-08-13 @ 21:50:28

Har kommit på att jag har tappat min arbetsgnista. Lusten och glöden fanns inte där då jag kom tillbaka efter min semester.
Frågan är vad det är som gjort detta. Kan det vara så att jag jobbade på huset hela semestern från tidig morgon till sen kväll? Hade jag behövt vila istället och ladda mina batterier inför hösten?
Lite sent att tänka på nu kanske. Men jag åker till jobbet och gör det jag skall, men utan känslor.
Förut längtade jag tillbaka och klättrade på väggarna här hemma sista semesterveckan.

Hur som helst så kom jag på mig själv att riva nästa del i huset nu när nybygget äntligen var klart. Nu skall det gipsas och målas och golven skall slipas a´la skitsnyggt. Om jag är tokig??? Svar : Johan Adam!

Min hund har fått ett eksem som verkar hålla i sig. Det varar skulle man kunna säga. Så nu blir det till att jaga veterinär i morgon bitti..

Annars är allt som vanligt..... 

// D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: