Superhelg

2007-04-13 @ 20:04:03

Nu är det helg..Gott som f-n. Har slitit som värsta drängen denna veckan på jobbet ocg hemma oxå för den delen.
Känns bra nu där jag sitter och smuttar på en kall pilsner och knåpar ihop detta till synes meningslösa inlägg.
Men du som läser detta har ju kommit hit och sitter nu och läser detta med stora ögon:)
Välkommen du arma människa som tar din dyrbara tid till att läsa detta dravel..All heder åt just dig..*bugar*
Har inte kunnat blogga på sistone för det har inte fungerat....

Vill inte vara långrandig så jag önskar er en trevlig helg och hoppas att just DU skriver till mig och berättar hur din helg kommer att bli:)

Ha de
// D

Kommentarer
    Postat av: NINA

    Hej liten bror! Här ska göras pasta sallad och den ska vi ha på lördag när vi ska grilla korv i våran skog, vi ska plantera nya gran plantor och då blir väl de som ska planta trötta och hungriga och JAG får stå för maten. Benji ska åka och fiska med Fredrik. Förresten var vi och fiskade hela dagen i Sjöbo vid Björka dammarna igår.Inge napp men kul ändå.Sedan är det innebandy och det vanliga för resten av helgen. Ha det gott och hälsa de dina Kram Skaunesystern NINA

    Postat av: Ludde

    Hej Gubben!
    Vi ska bara soffta och njuta av solen ( har redan gjort detta idag ).
    Hoppas du får en lugn och trevlig helg så kanske vi hörs i veckan!

    Postat av: Svärmor

    Det får bli hur helgen varit..eftersom jag inte rört en dator på några dagar. Inköp, tvättstugan, en tur till kolonin och en tur till en Loppis. Söndag efterm. är det dans. Det var såå kul att jag tog dubbla pass. Svetten rann och jag cyklade hem och lagade mig en god middag. Det var då jag fick min kalla pilsner..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: