Räkningarnas mångfald

2007-04-26 @ 19:47:34

Visst är det kul att betala sina räkningar? Visst är det sura pengar ibland , men i det stora hela så är jag stolt över att kunna betala dem alla. Lever inte i överflöd och i lyx utan nöjer mig med det lilla. Behöver inte ha en massa onödiga saker som jag ändå inte använder.
Är nöjd så länge det finns mat på bordet och att alla är friska.

Men OM jag hade vunnit mycket pengar nån gång innan liemannen tar mig så vet jag med säkerhet att jag hade rusat till min chef och snytit mig i hans gardin:) Sedan hade jag tagit mig fem minuter på sofflocket!

Så dagens fråga är: Vad hade du gjort om du vunnit en massa pengar?

// D

Kommentarer
    Postat av: Svärmor

    Hej svärson !
    Delat med mig till mina barn. Köpte ett litet hus och en stor hund. Sedan har jag en liten önskan om att någon gång få köra en Ferrari....men kan tänka mig att köpa något liite billigare om vinsten inte blir så stor. Jobba lite mindre och öppna någon form av hem/boende för ungdomar på "villovägar i livet". Så nu köper jag en lott på vägen hem...lönen har ju kommit idag.

    Postat av: Honan

    Ge mamma så mycket pengar så hon kan göra det hon vill. Slutat på mitt jobb med omedelbar verkan. Anlitat en personlig tränare och livscoach. Köpt oss ett hus vid havet. Och säkert en massa annat som jag inte kommer på...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: