Frihet?

2007-04-15 @ 21:28:41

Gick ut på verandan nyss för att inmundiga lite avgasfri lantluft. Men det som skedde där ute kan knappast beskrivas bättre än att min frihet tog över mitt liv för en stund.
Det enda som störde min tystnad därute var alla fåglarna som sjöng för fulla näbbar. Allt var så bra att det kändes kusligt. Himlen är stjärnklar och solens röda sken speglar fortfarande den västra delen av min trädgårdshimmel.
Satte mig ned och funderade på mitt liv för en stund. Jag mår bra,är frisk och har världens finaste dotter och världens finaste sambo. Krigen i världen finns inte nu, jag rannsakar mitt liv nu och finner ingenting som inte är bra. Det är och blir vad jag gör det till. Allting känns bara så fridfullt härute på min veranda just nu..

Och då jag suttit och lapat luft en bra stund så körde det förbi en bil på vägen och min idyll försvann för ikväll.

Tänker på er där ute..

// D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: