Bloggeri

2007-04-29 @ 19:27:19

Har nu kommit på att eftersom jag inte är en tvättäkta datanörd så blir det inte mycket bloggande heller.
Detta kan tyckas vara ett påhopp på alla er som just håller på väldigt mycket med er dator och internet.
Känner att jag inte har tid att sitta vid datorn nu när solen värmer utanför. Finns ju så mycket mer att göra där ute än här inne . Men jag skall föröka att slänga ut en kommentar då och då i alla fall. För det är ju folk som läser det jag skriver tydligen.
 
Dagens bild kommer här:
image118

// D

Kommentarer
    Postat av: Ludde

    Hej hopp!
    Du måste ju forsätta att skriva!! Tycker att det är jättekul att gå in och läsa i din blogg!!
    Kram Från STORA Familjen!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: