Torsdagskul

2006-11-30 @ 21:56:34

Steg upp med tunga ögon imorse. Har varit mycket jobb senaste veckan. Åkte till jobbet utan att äta frukost. Min kollega hade varit och köpt frallor som han stolt gav mig där jag satt med händerna runt min kaffekopp.Normalbilden för mig är en balja kaffe i kroppen INNAN jag erövrar världen.

Efter jobbet var det dags att besiktiga min gamla Volvo som troget rullar på i vått & torrt.Det gick bra förutom en liten detalj som måste fixas. Bilen är inte ny och vacker ,men betald sedan länge och bara det känns ju bra.
Var även nere med Honan på ICA Maxi ikväll. Jag råkar ju alltid ut för något dumt ,tråkigt eller kul där.
Idag gick jag lugnt och plockade varor medan Honan försvann hela tiden som hon brukar när vi är och handlar.Hon uppslukas av alla varor och intryck att hon nästan blir radiostyrd.Hon kommer på något som vi behöver och vips så är hon försvunnen. Att vi sedan stod och kollade i köttdisken spelar ingen roll.*ler*

Allt var lugnt och bra ända tills vi kom ned till grönsakerna. Jag stod och plockade ned svamp i min papperspåse när det hände. Helt utan förvarning kommer där en gammal dam bakom mig i HÖG fart och PANG, hon kör in i mig med sin kundvagn så det bara visslade om det.Mitt ben vek sig och det gjorde skitont. Det enda hon gör är att hastigt backa undan för att föröka ta sig förbi mig igen.Inte ett ord inte en ursäkt kom där från hennes läppar, själv behöll jag mitt lugn i ca tjugo sekunder tills det att den "rara"tanten hunnit iväg. Grr!!!

Jag tänker klä ut mig till ett knippe bananer och nästa gång tanten kommer förbi skall jag ömsa skinn så hon åker i golvet!! *hehe*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: