Premiär

2006-11-19 @ 19:04:02

Satt idag och funderade på om jag inte skulle ta och skaffa mig en blogg.Vart man än vänder sig i dag finns det bloggar om allt eller inget.
Tänkte att nu är det min tur att tömma min hjärna på vardagens alla äventyr och bestyr som jag råkat ut för,
problemet var bara att nu när bloggen är skapad är huvudet tomt på precis allt. Vad skall jag skriva om?
Var är alla mina tankar och funderingar när man behöver dem som mest? Så nu sitter jag här med min tomma skalle och skriver om något som inte finns där. Knepigt det här med bloggen då jag inte vet vad jag skall ha den till!

Men detta är trots allt en premiär och då får det va som det inte blev.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: