Söndax igen

2006-12-10 @ 21:52:49

Det  har varit dotterhelg i huset i helgen. Jag och min kära sambo är tokglada när hon kommer till oss.
Vi har ätit våfflor med sylt och kurat i soffan till en bra film. Skogspromenaden med hundarna tog vi idag då solen äntligen visade sig efter många dagars dis.

Det är härligt med barns tankar. På ICA Maxi i helgen passerade vi ett hyllplan med tomtedräkter då tösen utbrast: Pappa, blir inte barnen förvirrade när dom ser tomtekläder på Maxi?

Dagens tanke går till alla ensamma människor så här i juletider. Skänka pengar vill jag inte göra för det sitter fortfarande massor med folk runt om oss som infe får ta del av pengarna.
Så nej, jag ger en tanke istället och bromsar mitt begär efter elektronikprylar och annat skräp som hamnar i min trånga källare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: