Nyår

2006-12-30 @ 17:20:08

Imorgon är det återigen en svensk fyllehelg som slutar med avskjutna fingrar och trasiga skor.
Vi svenskar är nog experter på att hålla helg och då framförallt julgagen då de flesta går ut och super skallen i bitar och skryter om sina framgångar.
Med detta i mitt sinne sitter jag nu själv och avnjuter en kall öl medan mina medmänniskor stressar ihäl sig med skumpa och ståhej.
Stor mening att fira och hylla det nya året som i min mening börjar med allt som det gamla året lämnade efter sig.
Jobbet är sig likt och räkningarna kommer som vanligt.
Det enda som kanske skiljer sig på det nya året är att nu får man slita som en hund för att ha råd att betala för allt skit man köpte lagom till jul.
Nej jag är inte bitter, jag är precis likadan som er andra, dvs lika dum*ler*

Gott nytt på eder alla och till er som skjuter upp lönen för att er granne skall jubla så säger jag .....Suck


// D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: